Hervormde Gemeente St-Philipsland
Kerkdiensten

In de zondagse kerkdienst klopt het hart van de gemeente. De preek is het door de HEERE Zelf gegeven middel om tot Zijn heil te komen. Het is ‘de bediening der verzoening’ waarin en waardoor de HEERE zondaren roept en tot geloof brengt.

Elke zondag zijn er twee kerkdiensten, om 9.30 en 17.00 uur. Ook op de christelijke feestdagen komen we bijeen alsook op Bid- en Dankdag.

Tijdens de ochtenddienst is er kinderoppas in het Verenigingsgebouw. Emma Voorwinden is hiervan de contactpersoon, tel: 06-2755 2733.

BHV/EHBO is aanwezig. Contactpersoon, J. Voorwinden, tel: 06-1064 2140.
Adres Kerkgebouw: Kerkring 2, Sint Philipsland, tel. 0167-572886.
Jeugdgebouw / Consistorie (ingang aan de Schoolstraat).

Datum en tijdstippen

Klik op "Meer" voor een overzicht van de diensten.....

Kerkdienst via YouTube

De diensten zijn ook live te volgen via ons YouTube kanaal of later terug te kijken

Kerkomroep

Op deze pagina wordt uitgelegd op welke wijze via internet de kerkdiensten te beluisteren zijn en hoe u de App kunt downloaden.

Preekregelaar

dhr. A.M. den Braber, tel: 06-11108835